søndag, april 20, 2008

Sykkeltur...

For mange år siden, noen måneder unna syv, og rett etter to langvarige back-to-back-forhold på til sammen 13 år, var jeg innstilt på å leve en ungkars glade dager, men jeg traff ei på Gryttjom som, etter noen glade dager, fikk meg til å revurdere. I dag tidlig dro hun en tur til Västerås for å gjøre sitt "årsførste" - hennes første hopp for året - men måtte pakke skjermen hjemme på kjøkkenet først.

Meija og jeg lurte litt på hva vi skulle bruke formiddagen til - en tur til Kung Björns Hög eller en tur til Vårdsätraviken? Vi så på bilder fra tidligere turer til Vårdsätraviken, i fjor og i 2006, og fant ut at det ville bli en fin tur.Og det ble det.

Etterpå ble det rydding i hagene og fika...Jeg må gjøre noe med det bordet der...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tröja Ken! Undrar vem som kan ha designat den :-) /Karin

Ken Hansen sa...

Jeg regnet med at du ville kommentere det :D

Trøya er en av mine favoritter.