tirsdag, april 15, 2008

En hel halvtimesleksjon med Sofie

Det ble en fet halvtimesleksjon med Sofie før tirsdagstreningen. Veldig bra, selv om fektingen etter en sånn session blir litt lidende av at hjernen bobler av inntrykk. Spesielt så kort tid etter lørdagens ekstratrening. I like. Men jeg vil ha mer. Gjerne fem til 10 halvtimestreninger per dag, fem dager i uka - but those days er nok over.Et bilde må man ha.
Dette er Jakob og Sofie på lørdagens ekstratrening.


Forresten, svette i øynene og kontaktlinser er en fin kombinasjon - om man vil ha blodskutte øyne.

Det var mange på treningen i dag, og jeg deler opp fektere i tre avdelinger: De jeg bør slå, de jeg er på nivå med, og de jeg satser på å slå.

Johan mosa meg, men jeg øyner løsningen.
Jeg ledet 2-0 mot Björn, men han kom tilbake og vant.
Jeg slo Filip. Det ble dagens beste opplevelse, etter treningen.

Dessverre fikk jeg ikke møtt Sofie, Jocke, Filip T. eller Markus. Alle hadde nok most meg i dag, men jeg hadde fått lagret noen nydelige bilder i hjernen for bearbeidelse.

Ingen kommentarer: