tirsdag, april 29, 2008

Ikke så vondt at det ikke er godt for noe...

De siste ukene har jeg trent rygg og nakken veldig bra, og tok vel i litt ekstra før helgen for på lørdag våknet jeg med en for jævlig kink i høyre side av nakken.

Jeg kunne bøye hodet ca. 10 grader før smertene hogg til, og knapt vri det til høyre. Heldigvis gikk det bra å jobbe og leke med Meija, og Ann etter at hun kom hjem fra Bedford.

Men jeg var på nippet til å avlyse dagens fektetreningen. Mest på grunn av at jeg hadde vondt for å vri hodet mot høyre, noe jeg i og for seg må kunne når jeg fekter, men også fordi det var så nydelig sommervær, og jeg hadde lyst til å være hjemme med familien - og kanskje grille litt.

Men heldigvis avlyste jeg ikke treningen.

Selv om det gikk litt opp og ned, og jeg tapte litt her og vant litt der, så var jeg flink.

Til og med på dårlige dager, så er jeg tydeligvis flink.