søndag, april 06, 2008

Fra Labero til Anatomiska Teatern

Langhelgen 4-6. april er ikke helt over, men her følger uansett en kort oversikt.Den fjerde
HOKUS POKUS: Ann og jeg gikk på Laberos show på Musikens Hus. I år har han solgt billetter for ca. 40 millioner.

Den femte
TEST: På lørdag var værgudene i godt humør, og det var skikkelig deilig i sola, men der var det ikke mulig å henge opp hengekøya. "Pappa, nu vill jag!"

Den sjette
LØNSJ: Meija og jeg spiste på McD mens Ann satt hjemme og jobbet. Hun har mye å gjøre før avreise til Venezia.

SNEIPER: Hallo, alle røykere! Hvor vanskelig er det å tenke seg om? Stikk dem i nesa, IKKE kast på bakken.

GUSTAVIANUM: Ukens kulturelle alibi ble Gustavianum. Jeg har lenge hatt lyst til å stikke innom en tur, og i dag passet det. Det Meija likte best, var skjelettene, de utstoppede fuglene, magnet og jernspon-testen og Anatomiska Teatern.

Hva jeg likte best? Sjekk det nederste bildet. Jeg jobber med teknikken, men det er sånn jeg føler meg på uppsalapisten.

Ingen kommentarer: