torsdag, september 06, 2007

Gubb Challenge

Dagens fektetrening gikk bra, og jeg er fornøyd med innsatsen selv om jeg tapte mot både Filip og Anton (med minste mulige margin). Smågutta begynner å bli store, både fysisk, mentalt og som fektere - og det kommer til å bli vanskelig å fekte jevnt med dem framover. Og det er jo som det skal være, men jeg har tenkt å gjøre det lille jeg kan for å utvikle meg litt til.

Enter min nye trener, den VM-klare Sofie (som jeg forøvrig tapte mot, med minste mulige margin).

4 kommentarer:

Johan sa...

Hur många lektioner har du fått? Väldigt hyggligt av henne.

Ken Hansen sa...

Første leksjonsdag var på torsdag. Veldig bra. Det viste seg forøvrig at den forrige jeg fikk leksjon av, for lenge siden, var Igors trener.

Johan sa...

Igors tränare? vem är det?

Ken Hansen sa...

En gammel russer, Klaudi-et-eller-annet. Flink og inspirerende.