onsdag, september 19, 2007

Ola er i jorda


Olas ønsker til musikk i bisettelsen (med hans kommentarer):

Ei han å holde i, Jørn Hoel Savnet etter en livsledsager.
One, U2 Teksten forteller selv.
Il mio cuore va, Sarah Brightman Setter meg i stemning.
Memories, Andrew Lloyd Webber Til de gode minnene jeg har levd på fra alle mine private venner og alle fallskjermvenner etter ulykken.
Knockin' on heavens door, Bob Dylan/ Randy Crawford Dit drar jeg for å møte pappa og mine venner som har gått bort.
Have I told you lately that I love you, Van Morrison Til min familie.
Against all odds (take a look at me now), Phil Collins Til mine venner som jeg desverre mistet kontakten med etter skaden.
Don't give up, Peter Gabriel Til andre Spinal Cord Injured Friends - stå på og gjør det bedre enn meg.

Til slutt:
Time to say goodbye, Sarah Brightman/ Andrea Bochelli Jeg elsker dere alle. Vi sees i det neste liv. Ha det bra mamma, Tore, Frode, Bodil, min kjære Marianne, Robert Marcus, John Arne, Morten, Kristine og resten av min familie. Gråt, men ikke sørg med tungt hjerte for lenge. Jeg er på vei til et bedre sted.

En highlight fra Rørosturen: Å få høre om et av Olas mange ønsker i forbindelsen med sin egen bisettelse. "Diger kiste med åtte (ikke seks) håndtak og glasslokk."

Det ble det ikke noe av.
Sånn er livet, man får ikke alt man ønsker seg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beklagar sorgen!

>Gråt, men ikke sørg med tungt >hjerte for lenge. Jeg er på vei >til et bedre sted.

Hear, hear!

Bittan sa...

Tack Ken.
Han hade onekligen gott om tid att planera sin egen begravning. Det gör mig så ont.

sanna