mandag, august 04, 2008

Quiz


What's he finally doing?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nånting ute på stan! Han kanske är och handlar nåt. Eller så har han åkt till typ tandläkaren eller till nålmannen kanske.

Ken Hansen sa...

Fel, fel, fel... :)

Anonym sa...

Ledtråd behövs! Att du inte är hemma ser jag.

Ken Hansen sa...

Jeg satser på at det blir en føljetong...

Anonym sa...

Utsikt från mobilen just nu?

Ken Hansen sa...

Nei, nei, nei... Når det er utsikt fra et eller annet, så skriver jeg utsikt fra ... hva det nå enn er utsikt fra, eller mot, eller akkurat nå.

Fel, fel, fel, men også rett, selv om det ikke er er riktig svar på akkurat denne quizen :)

Anonym sa...

Hmm, de vitlackerade ventilationskanalerna och undertaket ser ut som ett kontor... Du söker nytt jobb!

Ken Hansen sa...

Fel, fel, fel - men jeg har faktisk vurdert/vurderer å gjøre akkurat det.

Anonym sa...

Löpband i tråkig gymkällare med cool sponsrad fallskärms-Tshirt?
/Martin

Ken Hansen sa...

KA-TCHIING!

Anonym sa...

Ha ha, genom sig själv känner man andra :)

Martin sa...

OK det där med T-shirten, men något löpband har jag banne mig aldrig satt min fot på... =)

Var kan jag hämta ut vinsten förresten?

Ken Hansen sa...

080808 i regnet på Gryttjom...

PS. Det var faktisk ikke en tredemølle (et löpband), men en sånn greie med plater for beina og staver å holde i. Jeg ble svett, etter hvert, men pulsen tok aldri skikkelig av.

Forøvrig så løper jeg helst monotont på stedet...innendørs...mekanisk...uten inntrykk...