torsdag, august 21, 2008

Et kort innblikk...

Onsdag kveld. Klokken er 21.40. TV-serien Medium avbrytes av en reklamepause. Boksen med sjokoladeis fra Lejonet & Björnen er tømt......og jeg setter den på det runde IKEA-bordet, reiser meg opp fra sofaen og går inn på kontoret bak skilleveggen i stua.

Jeg sjekker Google Reader om noen kompiser har oppdatert bloggene siden sist, men nei da, det har de ikke. Ingen har heller skrevet noen nye kommentarer på det seneste innlegget på uppsalapisten, ei heller skrevet noen rapport om gårsdagens klubbtrening.

Reklamen er over. Jeg legger meg på sofaen igjen. Etter Medium muter jeg TV-en og setter meg for å skrive litt. Deretter sjekker jeg Google Reader igjen. Hanna har oppdatert bloggen sin.

Ann har tilbrakt kvelden nede med jobb. Vi har ikke sett så mye til hverandre denne ettermiddagen. Hun har urinveisinfeksjon, har drukket mye tranebærdrikke og har jobbet. Jeg har holdt Meija med selskap. Hun har vært i et strålende humør, har hoppet høyde i sofaen og badet.Hun sovnet for en times tid siden.

Ann roper nedenfra: Jag är bättre! Så bra, svarer jeg.
Hun kommer opp og setter seg i sofaen, med PC-en på fanget.

Jeg merker at stølheten kommer. Fektingen i går tok på. Jeg er trøtt. Jeg går og legger meg. Klokken er 22.22.

Ingen kommentarer: