tirsdag, april 08, 2008

Sambon ventet

Det ble en kjapp avslutning på dagens trening. Sambon ventet utenfor. Vi hadde en litt flytende avtale, men da jeg ble klar over at hun sto på parkeringen, så forduftet jeg.

Men hva med treningen? Jo, den ble bra. Planen var som følger:

BAKGRUNN
Siden KM 2007, og i VK01, VK02 og VK03 har jeg fektet annerledes enn på treningene for at jeg skal ha noe å overraske klubbens fektere med, og det har funket, men nå nærmer SM og Fillol seg, og jeg har bestemt meg for å trene som jeg skal fekte i konkurranser. Gi alt jeg har, med andre ord.

Jeg vet at klubbens fektere da vil lære å kjenne min fektestil enda bedre, og vil komme til å slå meg enda oftere, også i de kommende Värjkamraternes, men det vil også tvinge meg til å skjerpe meg enda mer. Vinn, vinn? Vi får se.

DAGENS TRENING
Johan og jeg droppet Sofies beinarbeid, og trente litt på egen hånd. Veldig bra. Hans sixtparadecoupé (?) er fantastisk. Den sitter i ryggmargen hans, og den vil jeg ha. Hvordan extrahere den kjappest mulig?
Beinarbeid bakover. Jeg suger. Fokus.

Jocke A: En fantastisk fekter som er med på å heve klubbens fektere (i hvert fall meg) med sitt blotte nærvær. Bedre beinarbeid bakover hadde redusert tapet.
Göran: Fekter med venstre etter en skulderskade i høyra i vinter.
Hannes fra Lund: En fekter med bra grunnteknikk som forhåpentligvis vil utfordre oss alle i mange år framover (ny student i Uppsala).

Björn: Ville gjerne prøve å slå meg, men jeg måtte dra ;)

Også publisert på uppsalapisten

Ingen kommentarer: