torsdag, april 17, 2008

SM-modus

Nå er jeg i SM-modus. Sånn som jeg fektet i dag, kommer jeg til å fekte hver dag fram til og med SM. Nå er det finpussing av teknikk og taktikk som gjelder.

Det funker, men jeg forventer at klubbens fektere vil klare å takle min taktikk bedre etter noen treninger, men det er bare bra.

Spenningen i SM blir om teknikktaktikken min funker mot fektere jeg aldri har møtt, noe jeg fikk en antydning om i dag at den kommer til å gjøre. Mot en ny fekter i klubben, Georgi fra Georgia, gikk det veldig bra. Han trente florett en del i ungdommen, men har hatt en lang pause fra fektingen.

Det ble også seier mot Jonas, Trönnberg, Berg og... Når jeg tenker meg om så gikk det faktisk bra mot alle jeg møtte.

Klapp på skuldra, og takk, Sofie...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förväntningarna på en framskjuten placering på SM ökar. Spänningen är olidlig! Go get them Ken!

Ken Hansen sa...

Forventninger er bra å ha, men i virkeligheten kan alt skje ;)