onsdag, november 18, 2009

tirsdag, november 17, 2009

Klarer å spise selv...


Her går det fremover, ja! Pappa ga meg kjeks i dag, og jeg stakk biten i munnen og tygde den i meg :) Helt på egen hånd. Tok den opp fra bordet også, og da jeg hadde tatt en bit så passet jeg på å "miste" litt ned på gulvet - så pappa måtte sope det opp. Hi-hi :)

Akkurat som søstra mi da hun var seks måneder gammel.

søndag, november 15, 2009

Identisk innhold...


men med en sovende unge på pakken. Funker denne bedre så er det verdt de 20 kronene ekstra.

fredag, november 06, 2009

I dag sto Noa oppreist!


Oppreist på sine egne bein, uten menneskelig støtte. Så lett det var! What's the problem, liksom. Mamma lente ham bare mot veggen og han la armen over hylla, og vips, så sto han på egne bein! Snart seks måneder gammel og happy (konsentrert) som bare det.

Akkurat som søstra hans for fem år siden...

...og nå.

"Liknande filmer"

Om man vil se på Star Trek: The Future Begins på/via film2home.se så blir man anbefalt følgende "liknande filmer": Top Gun, Asterix och Cleopatra, New Police Story med Jackie Chan, Kung Fu Soccer og Undisputed 2.

Vaddå liknande filmer?

Jeg har ikke sett filmen, og kan ta feil, men jeg tviler litt...

Once upon a time

Once upon a time I was able to do several handstanding pushups, freestanding on a floor, all the way down, unlike these:

But those days are gone, or are they?

mandag, oktober 12, 2009

fredag, oktober 02, 2009

Hard at work, but not at work...

Min første bok skal skrives ferdig i oktober, og min nye databräda fungerer utmerket.

Takk, elskling :)

søndag, september 27, 2009

Fruehauf Hopper, non-mint condition

Meija har en sekk med gamle og nye biler, noen fra min barndom, og noen fra sin egen.

En lastebil (grain truck) som har fått litt medfart opp gjennom årene.

Høstfarger

Dagens Meijasang og video


Foto: Meija
Sang: Meija
Dans: Meija

Takk til Meijas moster Jane og Tommy for hip-hop matta.

lørdag, september 19, 2009

fredag, september 11, 2009

Tingenes triste tilfeldigheter

Det var en gang i sommer at jeg skulle parkere bilen utenfor broderns hus i Oslo etter å ha vært en tur på Tveita Senter med Ann, Meija og Noa. På vei opp bakken ser jeg at det står tre biler etter hverandre akkurat der jeg hadde tenkt å parkere, men jeg så tilfeldigvis muligheten til å svinge inn på gresset før en el-stolpe, og grep den for å parkere på innsiden av bilene, som jeg antok skulle kjøre før vi skulle videre. Med solen i øynene, et kort sekund, merket jeg plutselig at det knaker og braker og at bilen bremses ned. Jeg slipper gassen øyeblikkelig, og ser vaieren til stolpen i fronten av bilen, og vi gynges langsomt bakover.

Før og etter forrige ukes reparasjon.

5000 kronor fattigare.

Beløpet inkluderer leiebil fra Rent-A-Wreck i Uppsala.

Heldigvis slapp vi å betale egenandelen på 5000 for steinsprut-skaden som bestemte seg for å sprekke på E4, tilfeldigvis den uken vi hadde leiebilen.

Litt tur skal man ha.

Det kunne jo gått så mye verre, men uansett, for noe forbanne dritt!