Viser innlegg med etiketten London. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten London. Vis alle innlegg

tirsdag, juli 10, 2007

1. På vei til London.
2. Framme på hotellet.
3. Middag.
4. Tower of London.
5. Utsikten fra hotellrommet var ikke så mye å skryte av.
6. Kaffe er godt. (Åja, Ida kom en tur fra Oxford).
7. På vei fra Camden Market til hotellet, i lett duskregn.
8. Vil vi ta med en trillevogn til Meija neste gang, tro?
9. Neal's Yard og siste London-lunsj.

fredag, juli 06, 2007

torsdag, juli 05, 2007


Siste oppgave før avreise - vanne gresset.