Viser innlegg med etiketten fallskjerm. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten fallskjerm. Vis alle innlegg
søndag, september 14, 2008
Etter gårsdagens middag...
lørdag, september 13, 2008
fredag, september 12, 2008
søndag, september 07, 2008
lørdag, september 06, 2008
4997

Vi er på Aros og har gjort ett hopp fra 3000 meter, og reduserte konkurransestrekningen til 500 meter. Jeg fikk 359,17 km/t og leder. Nå regner det. Ann er konkurransesjef, og Anton er assistent.
Det endte med at det ikke ble gjort flere hopp, og jeg ble stående som vinner.
4996
torsdag, september 04, 2008
onsdag, september 03, 2008
Speed Skydiving
I går informerte vi deltagerne i helgens Speed Skydiving-konkurranse at Gryttjom "flyttes" til Gävle på grunn av bløt flystripe, og i dag kom årets t-skjorte - en rerun av 2004-versjonen som jeg var med på med min norske rekord (gjennomsnittet på tre hopp var 472 km/t og mitt beste hopp var på 478,59 km/t). Selvskrytt er velskrytt, som nevnt.
Denne gangen skal jeg konkurrere for Sverige, og jeg har planlagt å gjøre tre hopp, nummer 4997, 4998 og 4999. Blir det ny svensk rekord?
Denne gangen skal jeg konkurrere for Sverige, og jeg har planlagt å gjøre tre hopp, nummer 4997, 4998 og 4999. Blir det ny svensk rekord?
tirsdag, mai 15, 2007
Kjepper i hjul er noe dritt
For å utdype det jeg skrev i "Acta est fabula" så la min gamle nakkeskade ikke bare kjepper i hjulene for EST (fallskjermlaget), men også for årets fekte-SM, Värjkamraternas og Challenge Fillol. Det ble mange skuffelser på en gang, men det meste løser seg.
torsdag, mai 10, 2007
Acta est fabula
En gammel skade bestemte seg for å lage store vanskeligheter for EST.
fredag, april 27, 2007
Är det jag som blöder på golvet?
Et bilde måtte til for å krydre posten, og hva er vel bedre enn et av dattera mi på vei til dagis i dag tidlig? Akkurat, det var det jeg tenkte.
torsdag, februar 22, 2007
Årets fäktbild er kåret
Det bildet jeg likte best, i Årets fäktbild, kom på 3. plass.
Selv har jeg ikke fektet på lenge, altfor lenge. Savner det. Har ikke rullet med The Soggy Bottom Boys på Phish Tahko (også kalt EST) på lenge heller. Vi har misset de tre siste gangene. Life get's in the way...
Uansett, grattis til Martin med årets Cold Steel Award. Han gråt. For en mann.
Selv har jeg ikke fektet på lenge, altfor lenge. Savner det. Har ikke rullet med The Soggy Bottom Boys på Phish Tahko (også kalt EST) på lenge heller. Vi har misset de tre siste gangene. Life get's in the way...
Uansett, grattis til Martin med årets Cold Steel Award. Han gråt. For en mann.
torsdag, februar 08, 2007
Strek i regningen
Den planlagte krypekvelden med laget utgår til fordel for en afrikansk drapssak.
fredag, februar 02, 2007
Lagmøte, igjen...
Nok et lagmøte ble gjennomført på kansliet i Stockholm, denne gang med kryping (rullning) av noen hopp. Selv jobber jeg med å lære et nytt bildespråk. Jeg har alltid tenkt i ord og bilder, men for noen år siden kom den store "franske" impulsen inn i formasjonshoppingen, og nå vet alle at, for eksempel, Hammer-Hammer, Satellite, Diamond-Bunyip heter 13-O-10. Det er ikke noe stort problem, men det forårsaker noen "hick-ups" i hjernen som bryter lagets rytme. Da er det fint at vi har en avtale: Om de tre andre på laget har tålmodighet med meg nå, så skal jeg ha tålmodighet med dem senere. (Oooooh...).
onsdag, januar 24, 2007
Lagmøte i Stockholm
Årets første lagmøte ble gjennomført i Stockholm i går.
tirsdag, januar 23, 2007
Nye norske frimerker
Når eventuelle utenforstående finner veien innom Davids skydivebloggar er det nok enkelte som lurer på hvorfor det står så lite om fallskjermhopping på bloggene. Vel, jeg kan ikke svare for andre og har ikke tid til å skrive alt jeg hadde tenkt - jeg har to NCIS-episoder å gjøre i dag før jeg skal en tur til Stockholm i kveld - så et nytt norsk frimerke får bli mitt skydivealibi.
Edit: Det blir også spennende å se hvor bra dette BASE-spillet blir.
Abonner på:
Innlegg (Atom)





