Hver vinter (veldig mange helger) stiller en gjeng av fallskjermklubbens hendigste menn, og kvinner, opp på Gryttjom for å spikre og hamre og sage og bore og jeg vet ikke hva, og hver vår, når hoppsesongen begynner, innvaderer mange andre stedet for å nyte av de flotte fasilitetene som har blitt enda bedre i løpet av vinteren, eller som takket være stor innsats, vil klare enda en sommer med slitasje.
Én av denne videoens deltagere stiller veldig ofte opp, sammen med gutta "på skauen", jeg mener, ildsjelene som denne helgen jobbet på Nedre. Klubben har hatt mange ildsjeler før dem, og det kommer sikker mange etter dem, som vil gjøre enormt mye for klubben... Ingen nevnt, ingen glemt. Dere vet hvem dere er...
Viser innlegg med etiketten Time Lapse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Time Lapse. Vis alle innlegg
mandag, mars 17, 2008
En hyllest til Gryttjoms Unsung Heroes
mandag, mars 10, 2008
Time Lapse
Fikk en Ixus 950 på bursdagen min. Den har en time lapse-funksjon. Den tar ett bilde per sekund. På uppsalapisten har jeg postet ett eksempel. Jeg filmet hele treningen, men filen ble for stor for youtube, så jeg lekte litt med den i Windows Movie Maker.
Her er et annet eksempel.
Her er et annet eksempel.
Abonner på:
Innlegg (Atom)