onsdag, januar 23, 2008

Innedager

Ukeslangtsyktbarnindusertbloggtørke etterfulgt av bredbåndbortfall forårsaket en barbeint inneuke med intensiv jobbing når anledningen bød seg, korte lufteturer til postkassen, lite søvn og ingen trening.

Høyeste temperatur: Meija (38,9)

Les mer på snabel@nn.

Høyeste vekt: Ken (80,3)
Minst søvn: Sannsynligvis Ann (vanskelig å bedømme siden hun sniker til seg noen timer foran TV-en)

Trening. Årets innledende plan er å fokusere på teknikk og taktikk, ikke å vinne hver jævla kamp.

I går (Meijas første dagisdag på en uke) var jeg veldig trøtt, men dro allikevel på treningen, og kom som forventet glad og fornøyd hjem - selv om Gunnar nullet meg.

Mot Gunnar: Angrepslek.
Mot Johan: Lek med grunnavstand.
Mot Björn: Taktikk. I starten fikk jeg ham til å gjøre som jeg ville, men jeg mistet fokus/ble sliten (alternativt at han ble forbannet og skjerpet seg).
Mot Jonas: Lek med spisskontroll.
Mot Göran: Trening på dobbelstøt.
Mot alle andre: Timing. Avstand. Taktikk. Riposte (jeg tror det heter det).

Dagens kommentar (Sofie): "Du ser bra ut".
Tanke: "Jeg vet."
Høyt svar: "Takk. Det føles bra."

Kveldsvekt: 79,7

Følg med på uppsalapisten.

Online. I dag kom nytt passord (lösenord) fra Tele2. Det var på tide. Mest på grunn av jobben. Men fy faen 'a steinalder det er å sende sånt med Posten når det burde være mulig å sende SMS med en gang kunden ber om det, spesielt når MMS kan leveres på direkten fra Santiago.

Bilde: Brodern MMS-er fra kontoret.

Ingen kommentarer: