tirsdag, november 07, 2006

Värjkamraternas

Nok en Värjkamrat-tävling er unnagjort. Planen var å gjøre det jeg kan, ikke teste ut noe nytt. Det er for sent å lære noe nytt før lørdagens store konkurranse i Norge, men...det er alltid et men...men det jeg må fokusere på er å holde avstand mot de som er dyktigere enn meg, og i Norge går jeg ut i fra at alle jeg fekter mot er dyktigere enn meg.

På Värjkamraternas gikk det så greit jeg kunne forvente etter en lang host-host-harkel-periode uten trening, samt en "fetekur" i Portugal med flere øl og for mye god mat hver dag. Jeg var litt treg og slapp i kroppen, men klar og alert i hodet. Bra, Ken.

Jeg vet ikke hvilken plass jeg kom på, men jeg vant seks av 12 kamper og siden jeg har tenkt å ta en hvit uke før konkurransen i Oslo, har jeg kost meg med litt hvitvin mens jeg har skrevet dette.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat!

Vitt vin under hela vita veckan, det kan vara helt ok med Absolut renat också. /Matte