tirsdag, november 07, 2006

Hjemme igjen

En deilig uke i Portugal svisjet forbi med både innendørs- og utendørsvær, øldrikking en masse og en god del finpussing av crawl-teknikken min i både poolen og havet. Det føles bra, men dett var dett. Ferien er over, for denne gang, og uken er full av jobb og andre ting, som at Meija ble tatt god imot på dagis i dag og syntes det var kjempegøy å være tilbake, og forhåpentligvis fortsetter alt der å være bare bra.

Selv skal jeg jobbe med Beyond Bizarre, Extreme Makeover Home Edition, Top Chef og Blue Angels denne uken samt gjennomføre to fektekonkurranser, Uppsala Fäktnings deltävling i Värjkamraternas, som er uttak til lag-SM i desember, og en litt større konkurranse i Norge på lørdag før jeg haster til flyet for å rekke en båttur på kvelden.

Dessverre er svømmekurset over og jeg har ikke tid til å teste om treningen i Portugal har gitt effekt, men det føltes veldig bra det jeg gjorde der (sub 14, er jeg helt sikker på).

Ingen kommentarer: