onsdag, november 22, 2006

Klubbmesterskap

Svak, skjelven og underernært etter lørdagens kräksjuka, og de siste dagers diaré, møtte jeg opp på klubbmesterskapet i går kveld.

For å begynne med det beste først, jeg slo Sofie 5-3 og satte på plass den virtuelle fjæren jeg ryddet plass til i hatten den 15. juni.

Da det var gjort, var jeg egentlig fornøyd med dagen, men jeg fortsatte å fokusere på mitt begrensete repertoar og gjorde mitt beste, som alltid - og satset på å vinne alle resterende kamper, som alltid.

Det går riktignok ikke alltid som man satser på, men det er håp og drømmer som får oss til å nå målene våre.

Denne dagen var det Johan Winder som ble min banemann.Jeg ledet 8-4. Johan kom sterkt tilbake og vant 10-9. Jeg havnet på 10. plass. Jeg var to støt fra å møte Jonas, som jeg slo første gang den 30. mai, og siden dengang har det vært litt hipp som happ hvem av oss som slår hvem.

På klubbmesterskapet i går vant Johan over Jonas og møtte sin banemann i semifinalen, i form av Bjørn Johansson - som jeg har ryddet en fjærplass til i hatten min.Bjørn (til venstre) vant forøvrig hele sulamitten da han slo Gustaf Sima i finalen. Sofie og Johan kom på tredje. Gratulerer!

Resultatliste

Ingen kommentarer: