onsdag, september 03, 2008

Värjkamraternas 0608

Etter en tremåneders sommerferie er årets klubbkonkurranse, Värjkamraternas Vandringspris, i gang igjen for høsten.

Som kjent kunne jeg ikke konkurrere i juni på VK05 på grunn av nakkebehandling samme dag, og dermed var det duket for en overlevering av førsteplassen, som jeg merkelig nok hadde stått på siden årets første konkurranse.

Jonas rykket opp på førsteplassen (skylder deg en Mozartkule), Mattias tok andre og jeg rykket ned til tredje. Det er greit nok - nakken er bedre.

Før konkurransen i går var jeg spent, spent på om jeg fortsatt ville ha marginene på min side. Og det hadde jeg. Ikke mot alle, men akkurat nok til å komme på en delt andreplass. Det bør være nok til at jeg rykker forbi Mattias i sammendraget.

Det er alltid spennende å møte Mattias. Han slår meg ofte på trening, men jeg har hatt marginene på min side i konkurranser, så også i går (5-3). Det samme gjelder Christoffer (5-2), Anton (5-4), William (5-3) og Göran (5-1!).

En annen jeg hadde marginene på min side mot, var Sofie (5-0!), men ikke mot Jonas (3-5), Filip (3-5) eller Björn (3-5). Björn vant i går. Det sto 3-3 mot han, men det føles som at jeg mistet fokus og åpnet opp litt for mye...og sånt straffer seg mot Kobran!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill kan jag shoppa Mozartkulor åt dig...åker hem till Stockholm på lördag.

Ken Hansen sa...

Ja takk, men vis litt måtehold ;)

Anonym sa...

Hehe. Du kan vara lugn. Det blir inte 18 burkar...