tirsdag, juni 03, 2008

Å få nåler dypt inn i nakken...

...var litt ubehagelig, men det verste med det var at idrettsskadespesialisten sa at jeg ikke får trene i dag. Nakken må få hvile etter behandlingen. Dermed er det duket for en overlevering av värjkamrat-førsteplassen min (som jeg har hatt i hele år).

Ergerlig, men om min gamle nakkeskade blir bedre, så er det verdt det.

For noen år siden avfant jeg meg med at de daglige smertene og plagene var noe jeg måtte leve med resten av livet, men i dag fikk jeg håpet tilbake. Håpet om å få oppleve en dag uten nakkeplager. Det blir ikke i dag, men kanskje senere?

Uansett, mannen som stakk nåler dypt inn i nakken min i dag, gir et solid inntrykk.

Han gikk rett på punktet der jeg har mest vondt, som jeg har informert norske spesialister om mange ganger før, og knakk, brakk og kjørte inn nåler, og forklarte hva som (han mente) er det umiddelbare problemet, det som har forårsaket følelsesløshet i armer, svimmelhet, hodepine, stiv nakke, smerter og andre småting.

Nå gjenstår det å se om han har rett.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Om det funkar så vill jag få kontakt med denna guru. Vaknar varje morgon med nackproblem och det verkar lämpligt att göra något åt saken innan det blir värre.

Eva sa...

Om det funkar vill jag få kontakt med denna guru o ta reda på vad han kan om knän...

Ken Hansen sa...

Nakkerapport kommer.
Knerapport: Den stikkende smerten er borte, og jeg kan rette kneet helt ut, noe jeg ikke har gjort siden jeg ble påkjørt for over 20 år siden.

Johan sa...

Denna man är en guru! han fixar nästan allt! hade en inflamation i ljumsken i ett år, år antiflamatoriska läkemedel. Sedan en lång nål och det försvann.

Anonym sa...

Enligt uppgift från jiu-jutsu-tränande kompis är han en äkta magiker som lagar allt från knän till axlar till konstiga fotsulor.