tirsdag, september 02, 2008

Verden er full av tiltrekkende kvinner...

Det var en gang på 80-tallet, i en bar på et hoppfelt i Spania at jeg fikk en åpenbaring, og plutselig var verden full av tiltrekkende kvinner. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men jeg fikk i hvert fall den innsikten, som et lyn fra klar himmel, assistert av et par øl.

Til tross for den innsikten, og at jeg tidlig innså at gresset ikke bare er grønnere på den andre siden av gjerdet, det smaker annerledes også, så har troskap vært en sterkere drivkraft for meg enn den kortvarige belønningen utroskap gir (dette er ikke en kritikk av andres valg).

Etter at det andre av to langvarige forhold sprakk i starten av årtusenet, bestemte jeg meg for å holde meg unna nye forhold og kose meg som single.

Det gikk ikke som planlagt. Jeg fant fort ut at Mrs. Right Now var den rette for meg, flyttet til Sverige og ble far til Meija.Til venstre: For 8,5 år siden og klar for kjøttmarkedet.
Til høyre: Nå. Cirka 8,5 kg tyngre og mye lykkeligere.


Nå har svaret på hvorfor jeg liker langvarige forhold kommet: Mine vasopressinreseptorer og mangelen av genet 334 gjør tydeligvis at jeg får en positiv belønning av å omgås med den jeg har paret meg med.

Uansett, jeg har aldri vært sammen med noen så lenge som min datters mor - verdens mest tiltrekkende kvinne...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er det ikke sol i EU?

Ken Hansen sa...

I hvert fall ikke på kontoret mitt :D