søndag, august 06, 2006

Fire glade gutter

Fire glade gutter fikk endelig gjort fire hopp i dag, men det var på nippet at det ikke ble noen.Da Hanna (Meijas søster og dagens barnevakt) kom kl. 09, satte vi oss inn i bilen og jeg vred om nøkkelen - ikke en lyd. Bilen var fullstendig død. Hva inn i granskauen, tenkte jeg.

Litt effektløs bildytting, noen telefonsamtaler, noen SMS, en sykkeltur for å leie bil, ei lita jente som fikk et blodsukkerindusert hysterisk anfall og 2,5 time forsinket, satt jeg omsider i flyet sammen med de tre beste firerhopperne i Sverige og gikk mentalt gjennom 10, 20, 19 (diamond-bunyip, piver-viper, ritz-icepick).

Da jeg, etter landing, kommenterte at jeg syntes vi burde gjøre SM-rundene på våre første hopp sammen, så viste det seg at det var akkurat det vi gjorde. Kult. Like barn leker best.

Vi rakk å gjøre fire hopp (runde 3, 4, 5 og 8) og var skjønt enige om at firer er gøy.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det någon video på något av hoppen så att man kan debriefa er !! /Matte

Ken Hansen sa...

Ja visst. Jocke W. filmet vårt fjerde hopp (SM runde 8).

Anonym sa...

Kan du inte lägga ut den på bloggen!

Ken Hansen sa...

Video kommer. Må bare få kopiert Jockes bånd som ligger på Gryttjom.