tirsdag, august 01, 2006

Tiden flyr

Ann jobber døgnet rundt, nesten. Har gjort det lenge nå. Forbereder jobben i Australia den 3-17. august. Egentlig skulle Meija og jeg blitt med på en feriereise i tillegg til @nns jobbopphold down-under, men det droppet vi. Meija og jeg blir hjemme og tar det rolig i to uker. Jeg skal ikke jobbe. Nuvel, kanskje litt, men foreløpig er jobbkalenderen tom. Vi får se hvor lenge den blir det. Meija og jeg skal ikke bare slappe av, men sykle litt rundt også, som i dag. Vi syklet til lekeplassen på Sommero ved Stadskogen. Vi tok den lange veien dit, og ble der i 1,5 time. Meija løp rundt omkring og overalt og var ikke til stede da bildet under ble tatt.
Deretter syklet vi rett til Friskis & Svettis på Ekeby Bruk og traff Ann. Hun trente mens Meija koste seg med en sjokobolle......og jeg drakk kaffe. Deretter dro Meija og Ann hjem og det var min tur til å trene, dvs. løfte skrot. Det var lenge siden sist.

Ingen kommentarer: