fredag, mars 28, 2008

Lypsyl-katastrofe

Vanligvis leverer Ann Meija på dagis, og jeg henter, men de "få" gangene Ann er på jobbreiser uten at Meija og jeg sniker oss med for litt velfortjent R&R, så leverer jeg.Nå er det lenge siden jeg har fått den gleden, og denne uken har det vært en glede. Hun følger meg til døren, lukker den og går - blid og fornøyd. Her er det underforstått at det ikke alltid har vært slik, verken for Ann eller meg.

Men i dag inntraff en Lypsyl-katastrofe.

I går kjøpte Meija og jeg en Lypsyl på butikken, til hennes såre lepper.

Da jeg satte den på hennes øverste hylle på dagis, så den ene tvillinggutten det, og trodde at det var hans Lypsyl, og voila så var all mulighet for samtale over. Når en tvilling gråter, begynner den andre. Gjelder det alle tvillinger?

1 kommentar:

Eva sa...

Självklart! Tvillingar ställer upp för varann o sympati gråter...