fredag, januar 19, 2007

Allantoin

Er straks ferdig med et program til TV-shop om det fantastiske hudpleieproduktet Velform New Today. Det er mulig at akkurat dette produktet gjør som det lover, hva vet jeg?

Det er også mulig at Allantoin, som er det virksomme stoffet i denne kremen er så fantastisk som programmet gir inntrykk av, hva vet jeg?

Og det er faktisk mulig at Allantoin, som er hentet fra sekretet til Helix Aspersa, faktisk er bedre enn dyre kosmetiske inngrep for å fjerne "skin imperfections" som rynker og arr, hva vet jeg?

At kremen også utsetter aldringsprosessen er jo også et fungerende salgsargument, men, gråhåret og aldrende, som jeg begynner å bli (40 dager igjen før jeg fyller 40), så er jeg like imot utseendefikseringen og aldringsfrykten som da jeg var 20, faktisk.
Titta pappa, en Helix Aspersa!

Noen burde få en snigel på ögat.