torsdag, oktober 19, 2006

Trening

Ukens trening til nå har gått veldig bra.

Babysvømming
På mandag kveld var Meija og jeg en tur i bassenget og hun ville ikke gå når vi skulle gå. Det er jo positivt. Forrige gang ble hun sendt ned rutsjebanen, pluppet opp og siktet seg rett inn på trappa. Da var hun ikke interessert i å fortsette mer, men etter noen minutter i trappa så endret hun mening.

Fekting
Jeg tok det rolig på tirsdagens fektetrening og testet de nye skoene og den nye masken min. Veldig bra saker. De nye skoene beit seg skikkelig fast til underlaget. Jeg brukte også en av mine to verste kårder. De føles veldig stive og jeg har ikke like god spisskontroll med dem, men allikevel fektet jeg bra når jeg kom inn i "min stil" igjen, etter de første ivrige kampene.

Crawl-kurset (onsdag ettermiddag)
Trente med diverse hjelpemidler, som "dolme" mellom beina, "flyteplate", svømmeføtter (fänor) og "håndplater". Veldig effektivt. Jeg likte svømmeføttene veldig bra. Jeg merket en voldsom akselerasjon for hvert armtak og jeg ser fram til å komme ned på 13-tallet på 25 meter. Ingen tidtaking.

Ingen kommentarer: