onsdag, oktober 04, 2006

Divisionstävling

Etter lang og tro tjeneste rykket jeg i går opp i fekteklubbens førstedivisjon.

I går var jeg litt redusert - har begynt å hoste og harke - men jeg ga allikevel alt jeg hadde og fikk bra uttelling, til tross for dagsformen. Det er jo bare kroppen som er sigen, ikke hodet, men om jeg skal klare å vinne kamper mot klubbens beste fektere, må jeg være i toppform og 100% fokusert.

Da jeg begynte å fekte i februar i år, og siktet meg inn på SM, var målet å ikke komme sist. Jeg vet, det var et negativt formulert mål, men det har funket. Jeg har ikke kommet sist i noen av årets konkurranser. I går var det takket være Per S (bildet).

Men en eller annen gang i sommer begynte jeg å satse på å vinne alle kampene jeg fektet, så det er hovedmålet fra nå av - å vinne alle kamper jeg fekter.

Ingen kommentarer: