onsdag, september 06, 2006

Divisionstävling

Høstens første konkurranse i fekteklubben var i går, i form av en "divisionstävling" hvor man deles inn etter antatt dyktighet og møter andre på samme nivå.

Jeg vant litt og tapte litt, men jeg vet ikke hvilken plass jeg kom på i min division. Det jeg vet er at det var flere i divisionen over min som jeg fekter jevnt med og slår regelmessig.

Divisionstävlingene er månedlige konkurranser og finner sted en uke før konkurransene i Värjkamraternas Vandringspris.

Värjkamraternas er kvalifiseringskonkurranser til klubblagene til lag-SM i desember.

3 kommentarer:

Anonym sa...

dålig skärpa, dåligt motstånd! ber om ursäkt. lovar att du ska få ordentligt med stryk på värjkamraternas. /Jonas

Ken Hansen sa...

Så dårlig motstand fikk du vel ikke, Jonas? Men du har rett, du virket ikke helt på hugget i går, heller. Uansett, vi får se hvem som er best når det gjelder, på tirsdag. Lykke til :)

Anonym sa...

syftade på det dåliga motstånd jag erbjöd, inte tvärtom. men på tisdag kommer bäst man att vinna! "Lykke til" själv!