torsdag, juni 29, 2006

Kort oppsummering av dagen

Jobbet intenst med en Lois & Clark episode. Ble ferdig med den til klokken 17.20. Ann tok Micran på trening. Transporteren står fortsatt på en gård nord for Uppsala. Hanna passer Meija. Jeg tok sykkelen de seks kilometerne til Fyrishov. Parkerer blant en million andre sykler. Mats og Jonas dukker opp. Blir grei nok fekting, men ikke helt bra. Jeg misser mange støt. Får melding fra onkelen min i Norge at han har blitt farfar. Thomas og Trine fikk en Alfred kl. 13.30. Hurra-hei-og-hopp!
Etter treningen ringer jeg Ann og ber henne hente meg. Sykkelen min ble stjålet.
Meija synes det er gøy å hoppe på trampolinen, men var også klar for å legge seg da det var tid for det.Som det er for meg nå. God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sykkelen stjålet? Du hadde vel låst den da?

Ken Hansen sa...

Også låste sykler kan bli stjålet, dessverre.