torsdag, juni 15, 2006

Kundeservice eller kundeplaging?

Etter flere år som Djuice-kunde fikk jeg tilslutt nok av et produkt og en kundeservice som ikke fungerer som forventet. Dermed meldte jeg overgang til Tele2Comviq for over en måned siden. I løpet av den måneden har jeg funnet ut at kundeservicen der er på samme nivå som hos Djuice. At ordet kundeservice burde endres til kundeplaging. Riktignok er de som jobber på kundeservicen hyggelige og høflige, men det virker ikke som om de vet hva de driver med. De sier én ting, men det som skjer er noe helt annet. Skuffende. Jeg har fått beskjed to ganger om at alt er i orden uten at noe mer har skjedd. I dag ringte jeg for tredje gang. Dama fant ingenting på meg, og ville undersøke før hun skulle ringe meg tilbake. Det gjorde hun ikke. I stedet fikk jeg en sms om at alt er i orden - akkurat som de to andre gangene - at mobilnummeret er klart for portering. Nå skal det skje den 26/6. Vi får se på det. Om det går i orden denne gangen så håper jeg bare at Tele2Comviqs produkt fungerer bedre enn Djuices har gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

mobiltelefon suger! bruk brevdue.