tirsdag, juli 04, 2006

Med en fot i steinalderen

Jeg byttet nylig fra Djuice som mobiloperatør til Tele2Comviq. Jeg lastet ned alle mulige innstillinger og begynte å bruke produktet. Da oppdaget jeg at det ikke var mulig å sende MMS til Norge? Wazzuuuuup? Etter en samtale med Tele2Comviqs kundeservice ble jeg bare sittende å riste på hodet. Jeg ble fortalt det ikke er mulig å sende MMS til Norge når man er kunde av Tele2Comviq! Det er visst mulig at et firma med 3,5 millioner kunder sitter med en fot i steinalderen. Så nå har jeg byttet fra én operatør - Djuice - som innimellom klarte å formidle MMS innen og over landegrenser, til en annen operatør - Tele2Comviq - hvor det ikke er mulig å sende MMS til utlandet, men som er dritbillig innen landets grenser. Jeg tenkte ikke engang på at en mobiloperatør ikke tilbyr MMS ut av landet. Det er som om f.eks Toyotas biler leveres uten seter i Sverige, eller noe annet man regner med skal finnes som standard. Sykt!

1 kommentar:

Anonym sa...

si takk til teledokomvik, og avslutt med farvel