onsdag, mai 24, 2006

Värjkamraternas 3

I går var jeg med på min tredje delkonkurranse i Värjkamraternas Vandringspris. Jeg gjorde som vanlig mitt aller beste og alt tatt i betraktning så er jeg fornøyd med innsatsen, selv om det ikke gikk like bra som tidligere. Jeg vant fem av 12 kamper, men tapte mot flere som jeg har slått tidligere og noen som jeg kunne slått. Da snakker jeg ikke om Sofie Larsson eller Maria Bergenheim, selv om jeg fikk inn et nydelig fotstøt på Maria.

Når det er sagt så var dagens innsats og resultat som fortjent. Det er alltid det. Tross alt så er jeg en mosjonist, men jeg må innrømme at konkurranse- og forbedringssuget ulmer i dypet, som før.

Bildet er av den høyre fekteskoen min. Det paret kjøpte jeg i begynnelsen av februar, før første fektetrening.

Ingen kommentarer: