tirsdag, mai 30, 2006

Brødskiver til lunsj

Leste noe morsomt i Aftonbladet i dag: "Norge är vrickat bortom all räddning". Selv har jeg hatt noen erfaringer med enkeltpersoner her i Sverige som - om jeg hadde vært litt enklere i skallen, veldig surmaga og sutrete - kunne erstattet "Norge" med "Sverige" i tittelen på mitt patetiske forsøk på å få oppmerksomhet, om jeg hadde vært en lubben reiselivsjournalist i en avis.

Om noen blir sure for at jeg er litt ufin i kommentaren kan jeg forøvrig bare si at den som ikke forstår ironi mangler humor og er følgelig en dust, ikke sant? Synd, men sant.

Forøvrig er brødskive med jordbær eksotisk her i Sverige, men like godt som i Norge. Prøv det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jordbær og brød er godt, men husk nok sukker, og melk med o´boy

Ken Hansen sa...

Nok, er ordet. Ikke for mye, ikke for lite. Akkurat nok :)