onsdag, februar 04, 2009

Värjkamraternas 0109

I går ble årets første Värjkamrattävling holdt på uppsalapisten, og jeg var tydeligvis flink igjen, selv om jeg ikke var helt happy med prestasjonen mens det sto på. I Värjkamrattävlingene er det antall seire som teller (derav delte plasseringer), men for moro skyld, siden jeg ikke vet hvordan man evt. skiller på de som havner på samme antall seire, så regnet jeg ut hvor mange støt som ble avgitt, hvor mange man mottok, og en støtforskjell (målforskjell). Det ble interessant, spesielt med tanke på at jeg ikke var happy med min egen prestasjon.

Konklusjon: Jeg ble truffet minst av alle, traff nesten mest av alle og fikk best støtforskjell - uten at det betyr en dritt for gårsdagens resultat og poengfordelning.

Innsikt: Følelser kan være forræderiske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En annan konklusion, från en amatör på området, skulle kunna vara: Du har en mycket god teknik, men vad gäller taktik finns det lite att förbättra.? Det kanske är som för tennisspelarna, det är inte nödvändigtvis den som vunnit flest bollar som vinner matchen. Det gäller att vinna rätt bollar.

Well done mate

Ken Hansen sa...

Det stemmer. Det lille jeg kan, det kan jeg bra. Når det gjelder taktikk, så kan den også forbedres, selv om jeg synes at den er på høyde med teknikken.
Takk.