tirsdag, februar 26, 2008

Litt ute av flyt

De siste fire treningene i årets satsing mot fekte-SM, inklusiv Gubb-KM, har ikke gått like bra som tidligere. Eller jo, det har gått bra, men jeg har ikke følt meg like lettbent og "på hugget". Hvorfor? Jeg vet ikke helt, men om det er på grunn av for mye analysering av teknikk og sånt, så vet jeg at det vil løsne og gå bedre igjen.

Siden all utvikling går i trappetrinn, og jeg har stort sett bare meg selv å takke for min egen utvikling, foruten de seks leksjonene jeg har fått av Sofie siden den 6. september i fjor, så håper jeg at jeg kommer meg opp på neste trinn før neste tirsdag (värjkamrat-konkurranse 2), men det er ikke noen katastrofe om jeg ikke gjør det, for det er jo moro å fekte uansett, og jeg er jo flink, også når jeg ikke har flyt...

Ingen kommentarer: