søndag, november 04, 2007

Akklimatiseringsdag

Vi sov. Vi våknet. Eller...Meija våknet, og så våknet jeg.Etter morgenkaffen er det den vanlige lufteturen med Figo for Besta og Meija, mens jeg blogger og surfer og kommenterer og leser nyheter. Ikke ulikt det jeg gjør hjemme på kontoret før arbeidsdagen starter.Besta, jag öppnar!

Besta og Meija var en tur på Marrachinho, den lokale butikken, og kjøpte en pakke is.Lykke!

En sløv formiddag på verandaen, jeg foran TV-en når Figo luftes (det er norsk tv i Portugal, men ikke i Uppsala), ellers var det Meija som så på Dumbo eller lekte med hestene sine, og jeg lekte med iPoden.

På ettermiddagen var det tid for en tur til Algarve Shopping. Besta ville kjøpe en dokke til Meija. Da var det også på tide med litt mat i kroppen, og jeg gikk av gammel vane (hest til vannhullet) til Cantina Mariachi, men den var blitt til Chi Ado siden sist.Grei nok mat, men det var ikke som Cantina Mariachi selv om ølen smakte godt.

På dokke- og julegavejakt (det er jo snart tid for å feire), fant Meija sykler. Det tok tid før vi kom oss videre. Aldri har jeg sett en mer rosa sykkel.Kanskje neste år?

Ingen kommentarer: