fredag, mai 25, 2007

For noen uker siden spiste Ann og jeg god mat i Stockholm, i selskap med Anns mor, Robine, og hennes mann, Gunnar. Deretter gikk vi på Oscars Teatern og så Singin' In The Rain. En fin opplevelse, som planlagt.

I går delte Ann og jeg en Meze PiatoTzatziki, ved elven i Uppsala. Også en fin opplevelse, som planlagt.
Deretter bar det galt av sted. I utgangspunktet hadde vi tenkt å gå på Lisa Miskovsky-konserten på Katalin, men jeg følte mer for å svime litt rundt.

Etter en stund endte vi opp på Spider-Man 3.

Disappointed!

Ikke fordi det var en dårlig film, selv om jeg syntes den ble veeeeeldig lang, men mer fordi jeg angret på at jeg var så svimete at det ikke ble konsert.

Sett gjennom etterpåklokskapens knivskarpe brilleglass, så hadde det helt klart blitt en bedre opplevelse.

Plan the work, work the plan - oftere. Eller kanskje det passer bedre med: Plan the play, play the plan?

Ingen kommentarer: