mandag, mai 16, 2005

Hytte på fjellet...


Øverst: Overnattingsstedet.
Nederst: Hytta på fjellet
.

...er noe alle bør ha. Ikke noe er mer avslappende enn å sitte i ei trang hytte, med en kaffe, i godt selskap, og nyte utsikten, eller regnet på taket.

En campingvogn på et hoppfelt har aldri vært helt det samme - før nå.

Ei mental greie. Jeg vet det. Men å reise opp til Gryttjom, treffe hoppvenner i et trivelig miljø er gull verdt...og vogna på Gryttjom er nå blitt min hytte på fjellet. Å kunne trekke seg tilbake i ei campingvogn som ikke bare er ment som et overnattingsted gjør at "feelingen" av å slappe av i ei hytte på fjellet overgås fordi JEG kan velge om jeg vil isolere meg i "hytta" eller stikke bort i klubbhuset og ta en kaffe på verandaen - eller gjøre et hopp. GULL!

I dag kastet vi det gamle overnattingsstedet og fikk på plass hytta.

Ingen kommentarer: