søndag, februar 06, 2011

15

Har følt meg litt pjusk i noen dager, men tenkte at litt lett trening er bra. Det kan vel i hvert ikke skade, eller? Så jeg dro av gårde til Friskis & Svettis og lurte litt på hva jeg skulle finne på.

Startet med litt roing, kjente at det gikk bra og prøvde meg på en 500 meter i rolig tempo, hvilket også gikk bra. Så bra at jeg måtte trå litt til mot slutten og endte på 1.46,6. Not bad, men ikke bra, kjente jeg. Ikke helt i form, som sagt. Litt pjusk.

Alle tredemøllene var opptatt, så jeg løftet litt skrot en stund før jeg prøvde meg på en rolig Cooper-test med mine nye joggesko.

Her er ei lenke til den gang de gamle var nye.

Resultat: ”Din løpeform er beregnet til over gjennomsnittlig.
Din fart ved 2100 meter tilsvarer 10.5 km/t.”

Ikke dårlig, det heller, av en pjusk, smått overarbeidet, kontorrotte.

I følge trening.no så bikker løpeformen til ”veldig god” om jeg klarer 500 meter til på 12 minutter.

Ingen kommentarer: