lørdag, desember 20, 2008

Vakna utvilad

Helt siden Tengblad var lyrisk om sin oppvåkningslampe, har jeg vært sugen på å pryde nattbordet med en slik, men av en eller annen grunn er det noe som har hindret meg å kjøpe en. Var det prisen? 1500-2000 for ei lampe virker stivt, men om man "vaknar utvilad" så må det jo være bra, eller? Her om dagen så jeg Sibas annonse for sin Limited Label-variant - til bare 499 SEK. Hvorfor ikke kjøpe en?Da jeg våknet morgenen etter, innså jeg hvorfor ikke. Med en 4,5-åring i huset som hvisker "pappa, pappa" i øret mitt klokken 0530, så blir vel effekten av en oppvåkningslampe kl. 0630 til 0700 noe redusert, antar jeg.

En slik lampe passer single, ikke småbarnsforeldre.

Å våkne uthvilt, virker utopisk for tiden, men om noen år så! Bare vent!

1 kommentar:

John Arne Løken sa...

Den som ikke lever nå, lever aldri.