tirsdag, oktober 09, 2007

Hoppesugen

Jeg vet. Dårlig timing. Akkurat når sesongen er over, så blir jeg hoppesugen. Det er vel det nydelige høstværet som vekker gode minner fra gamle dager? Som en fin høstdag på Rygge, etter en lang sesong på landslaget, hvor broder'n og jeg tok et lavløft fra 1500 fot bare for å få rushet etter hundrevis av 15000-fotshopp. Jeg ble klokka til over fem sekunder fritt fall en gang. De dagene er helt klart over, men hoppesuget ulmer til når forholdene er de rette.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bro says: Det er det nydelige høstværet som vekker gode minner fra gamle dager igjen? Som en fin høstdag på Rygge, etter en lang sesong på landslaget, hvor broder'n og jeg tok et lavløft fra 1500 fot bare for å få rushet etter hundrevis av 15000-fotshopp. Brodern ble klokka til over fem sekunder fritt fall en gang. De dagene er helt klart over, men hoppesuget ulmer til når forholdene er de rette.

John Arne Løken sa...

Da er vi to!
Jeg husker mine glansdager på Rygge, og det første hoppet fra 5000 fot med Tom som hoppmester. Det var skyer på uthoppshøyde, Tom tørka duggen av brillene og sa, jeg tror det er her!
Unge Løken gutsa og hoppa 15 - 20 sekunder senere så henger han i en fullt bærende 5 cell Magic fra PDF rett over tårnet. Landinga var vel hard som vanlig tenker jeg....