lørdag, juni 30, 2007

For noen dager siden ble jeg oppmerksom på at min bror, i Norge, ikke mottar sms fra meg, om jeg ikke svarer på et fra han. Altså, nye sms fra meg leveres ikke, merkelig nok. Naturlig nok lurte jeg på om det var andre som ikke får sms fra meg? Betaler jeg for noe som ikke leveres? Jeg logget meg på telenor.se og chattet med Oscar på kundeservice.

Overraskende nok så fant ikke han ut noe som helst, og sa at det kan bli forsinkelser til utlandet.

Jeg nevnte ikke at jeg har en samboer som for eksempel har vært på jobb i Australia, New Zealand og Japan, og at mine sms-er til henne kom fram raskere enn til Norge.

Jeg sendte deretter mail til kundeservice hvor jeg forklarte problemet.

For noen dager siden ble jeg oppringt av ei dame fra Telenor som lurte på om jeg var fornøyd med mitt nye abonnement.

Nei, sa jeg, og forklarte problemet.

Det var merkelig sa hun, vi får håpe det løser seg, da.

Nei, sa jeg. Vi skal ikke håpe på noe som helst. Du skal gripe fatt i dette og løse det.

Jeg skal melde fra til kundeservice, sa hun.

I dag logget jeg meg på chatten til Telenor, og ifølge Sofie var det ikke registrert noe som helst på meg, og hun ba meg ta kontakt på mandag.

Ingen kommentarer: