torsdag, april 21, 2005

Kaula i lufta...det er vår!


Kaula i lufta...det er vår!

Micke Kaulanen syklet innom en tur for å kick-starte våren etter at det snødde litt i dag. Han er forøvrig litt sliten etter mye jobbing og fikset seg sin egen blogg. Her er et lite utdrag:

Bloggning. Dagbokande på nätet. Eller bara en avlastning av alla ideer och tankar som snurrar i huvudet. Well, nyss hemkommen efter en cykeltur och studsande på Kens studsmatta. Det var kul, vårvibbar när man kan vara utomhus och ha det skönt. Men jag lär ha träningsvärk efter studsmattan. Ken fick till några i min mening snygga hoppbilder på mig.

Jag borde egentligen ha jobbat med dom siter som jag måste få upp snart. Men jag behöver bara sätta mig framför datorn så blir jag tröt. Jag jobbade varje kväll förra veckan, koda 14h om dan är varken kul eller hälsosamt. Dessutom blir träningen och allt annat runtikring lidande. Och jag vägrar slå på tvn, för då blir jag ännu segare. Va fan, jag sitter ju framför datorn nu!! Men jag gör ju min första bloggilainen... Jag tror att några hopp ur Majik DVDn kan göra sitt för att få mig nöjd och glad.

Resten kan du lese på Kaulas blogg, om du finner den på nettet.

Ingen kommentarer: