onsdag, mars 11, 2009

Øre-nese-halsproblemene...

...i helgen reduserte kroppens yteevne, men jeg dro nå allikevel på treningen i går, mest for å teste mine tre "nye" kårder. Jeg kaller alle tre nye ettersom jeg byttet håndtak på den gamle, og bokket den, for at alle tre skulle bli så like som mulig.

Treningen gikk bra, men jeg fikk ikke en favorittfølelse med noen av kårdene. Riktignok virket den ene litt bedre enn de andre to, men ikke helt på høyde med tidligere favoritter (som har gått heden).

En forklaring kan jo være at de tre jeg har nå, er noen som tidligere ble henvist til skapet. Og det var det jo en grunn til. Uansett, nå er de i aktivitet, og jeg skal gjøre mitt beste for å få en god feeling med dem, men samtidig håper jeg at de ryker fort så jeg kan bestille tre identiske, litt mer fleksible og lettere klinger.

Når det er sagt så kommer jeg aldri til å skylde på våpenet, eller på evt. sykdom, om fektingen går dårlig, som i gårsdagens siste kamp mot Göran. Han satte alt, jeg satte ingenting, men jeg er allikevel fornøyd med innsatsen fordi jeg forsøkte, så hva han gjorde, lagret bildene og planla. Det vil jeg få uttelling for seinere.

Som sagt, jeg skylder ikke på host og harkel, men ser fram til den dagen hvor jeg føler meg i toppform, er frisk og rask, og på hugget.

Ingen kommentarer: